Dołączył: 28 Mar 2014 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Volkswagen Polo 3 LIFT (6N2) 1.4 16V 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 28 Mar 2014, 15:42
Temat postu:
Skaczace obroty na LPG
Witam. Mam pytanie dotyczące skaczących obrotów na LPG a mianowicie gdy przełaczy się na gaz to na biegu jałowym sa dość duże skoki obrotów co może być przyczyną? przepustnica wyczyszczona.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Skaczace obroty na LPG
Nie wiem jaką masz instalację gazową i osprzęt.Na reduktorze Zawoli np masz dwa małe zaworki...zaworek z pokrywy/dekielka jest podłączony pod kolektor ssący...a drugi z obudowy/obok czujnika temperatury/ powinien być wypuszczony luzem, czasami podpinają go do kolektora ssącego i tzw piardnięcia gazu powodują falowanie wolnych obrotów.
Ja po za tym przejrzałbym stan węży i wężyków od gazu i ich połączeń....a także mocowanie dysz wtryskowych gazu na kolektorze ssącym.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Skaczace obroty na LPG
Kolego jeśli miesiąc temu założyłeś instalację gazową to jest na gwarancji.
Proste i jasne wstawiasz do gazownika i niech robi....za coś zapłaciłeś.
Tylko wcześniej sprawdż na samej benzynie....pojeżdzij trochę czy nie ma odczuwalnych usterek i jak z obrotami.
Często usterka jest na pb i jej nie odczuwamy bo na sekwencji złapie temperaturę i póżniej cały czas gazik w ruchu.
Przejeżdziłem 3 autkami na gazie około 600.000 km.W każdym dopiero ja montowałem gaz w warsztacie...tylko przy pierwszym było oki a pozostałe dwa to istny popis pseudo montażu...począwszy od prostych zdawałoby się czynności /Np. 4 dysze wtryskowe na kolektorze i dwie średnice przelotu dysz...w wywierconych za dużych otworach których nie dało się nagwintować i obsmarowane klejem który popuszczał po ok 2 miesiącach...cuda działy się. Nie wspomnę o za małym przelocie na nyplu od elektro zaworu do parownika..............a w poprzednim montaż miksera za pomocą całej tuby silikonu a dziurka zbędnie wywiercona zaklajstrowana silikonem z nakrętką.......oczywiście dorobiłem mikser na rozpołowiony wtrysk i autko nie miało uczucia przy przełączaniu jakby waliło w mur.......mógłbym wymienić sporo fuszerki popaprańców.../ i Kolego wszystko to trzeba naprawić albo zmodernizować.......i najgorsze że samemu bo nikt nie chce przyznać się do błędów.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.