Land Rover

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) bigas



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum LAND ROVER Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yaro81

Debiutant



Dołączył: 12 Gru 2013
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Włocławek
Posiadane auto: Vel Satis 2.0T Expresion
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 14 Lut 2014, 21:21
Temat postu:

bigas


Witam,mam Vel Satisa 2.0 t z inst.BIGAS .przy dodawaniu gazu pojawia sie dziura tzn idzie i nagle przestaje,a przy 3500 obrotów wyrzuca na benzyne.Wymieniłem czujnik ciśnienia gazu i reduktor(takie rady montera ,nie wiem czy mnie w michała nie robi)i problem nadal istnieje
Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Pon 17 Lut 2014, 15:57
Temat postu:

Re: bigas


yaro81 napisał:
Witam,mam Vel Satisa 2.0 t z inst.BIGAS .przy dodawaniu gazu pojawia sie dziura tzn idzie i nagle przestaje,a przy 3500 obrotów wyrzuca na benzyne.Wymieniłem czujnik ciśnienia gazu i reduktor(takie rady montera ,nie wiem czy mnie w michała nie robi)i problem nadal istnieje


Witam,monter dobrze dedukował.Chociaż reduktor można regenerować. A jak parametry reduktora do mocy silnika, nie za mały albo na granicy?To też ważne! Nie wiem ile ma instalacja i czy sprawdzałeś ustawienia parametrów % wydolności na gazie,kiedy przełącza na benzynę. A jak z wtryskiwaczami gazowymi,ile mają już? Wymieniałeś filtry gazu, fazy lotnej i ciekłej? Przyczyn może być wiele....nawet za mały przelot gazu /przypchane przewody metalowe brudem,albo zwężony gdzieś przepływ gazu/ albo problem z przewodami gumowymi załamanymi gdzieś.....skończywszy na wadliwym sterowniku.....co też często występuje. Musisz powoli sprawdzać i nie wymieniaj od razu sterownika, podepnij inny i sprawdż.
Problemy z gazem często potrafią przyprawić o szewską pasję a problem okazuje się czasami prosty i po kolejnym eliminowaniu punktów do rozwiązania.Pozdro.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum LAND ROVER Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja


Land RoverDiscovery Sport

98 300

2017r.

95 663 km

podkarpackie

Land RoverDiscovery Sport

146 900

2020r.

63 542 km

śląskie

Land RoverRange Rover VELAR

188 600

2019r.

161 537 km

podkarpackie

Land RoverRange Rover Sport

67 000

2011r.

220 000 km

śląskie

Land RoverDiscovery Sport

96 900

2017r.

99 500 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System