No cóż, nie posłuchałem mądrzejszych i skusiłem się na Freelandera... mea culpa.
Schemat był jeden: co tydzień/2 warsztat.
Dla zainteresowanych w ciągu ostatnich 2 miesięcy wymieniałem: pompa wysokiego ciśnienia, pompa paliwa, wtryski, amortyzatory przód (dobrze się stało, bo chciałem wstawić lift kit ), łączniki stabilizatora, czujnik wałka rozrządu, czujnik temp bloku, czujnik powietrza dolotowego, czujnik hamulca zjazdowego, czujnik na listwie wtryskowej.
Pomijam wydatki na dodatki, bo chciało mi się go przerabiać
Generalnie od zakupu samochodu w październiku ub. roku wydałem na naprawy bądź tuning/dodatki około 30 tys. zł.
Nie ukrywam, że wychodzi tutaj mój pedantyzm i wszelkie pukania, problemy itd naprawiałem tego samego dnia, maksymalnie kolejnego
Na dzień dzisiejszy samochód stoi oczywiście w warsztacie - wymiana wydechu
Jeśli ktoś by mnie zapytał, czy kupiłbym go ponownie, to zapewne tak, bo daje więcej frajdy, niż inne samochody tej klasy, czyli jakaś ravka, bądź jeep liberty (fu!). _________________ Nie miałem problemów, więc kupiłem freelandera.
Nie jestem mechanikiem, nie prowadzę warsztatu, nie pytaj o możliwość podstawienia samochodu (robię to w wolnym czasie).
No to poradzę się Ciebie o Jeepa cherokee, jutro ma zawitać na przegląd elektryki.
Usterka auto co jakiś czas dostaje komunikat dźwiękowy po czym gaśnie wszystko na liczniku. Po zgaszeniu na 2 min wszystko działo ok. _________________
Przybrudzona, albo padnięty czujnik. Jutro sprawdzę który to byl dokładnie, jak możesz podeslij na YouTube jak wyglada problem. _________________ Nie miałem problemów, więc kupiłem freelandera.
Nie jestem mechanikiem, nie prowadzę warsztatu, nie pytaj o możliwość podstawienia samochodu (robię to w wolnym czasie).
W odpowiedzi na pytania "co robilem w swoim freelanderze":
Troche sie w lift bawilem,ale przy standardowych amortyzatorach wiecej, niz 2 cm go nie podnosilem. Do tego wzmocnienie oslony silnika, filtr stozek, zmiana mapy wtryskow (aktualnie pracuje nad zmienna mapa pod przelacznik), autorskie zabezp przeciwkradziezowe, reflektory dachowe, swiatla do jazdy dziennej, autorska przerobka silnika (pare koni dodalo), tarcze sportowe na przedniej osi no i takie tam biezace serwisy wisko, reduktora itp.
W planach mam jeszcze zabawe ze sztywnym dolotem, oslone baku i wydechu, klatke na wisko i montaz podrasowanej pompy paliwa w nadkolu.
Zastanawiam sie tez nad rozwiazaniem wymiany olejow, zeby nie trzeba bylo pod samochod wchodzic, zapewne na zaworach zwrotnych i kulowych niedlugo to zrobie.
Aktualnie wg hamowni udalo mi sie osiagnac 162 KM.
Nie, nie montowalem chip tuningow, nie jestem ich zwolennikiem. _________________ Nie miałem problemów, więc kupiłem freelandera.
Nie jestem mechanikiem, nie prowadzę warsztatu, nie pytaj o możliwość podstawienia samochodu (robię to w wolnym czasie).
Ostatnio zmieniony przez Hanusiak dnia Sro 17 Cze 2015, 21:02, w całości zmieniany 1 raz
Szykuje się kolejna zabawa z freelkiem.
Dzisiaj udało mi się okazyjnie kupić silnik od beemki 535d 3 litrowy, 313 KM.
Początkiem lipca zacznę się bawić w montowanie i dopasowywanie go do freelandera _________________ Nie miałem problemów, więc kupiłem freelandera.
Nie jestem mechanikiem, nie prowadzę warsztatu, nie pytaj o możliwość podstawienia samochodu (robię to w wolnym czasie).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Land Rover Freelander ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.